Szkolenia i usługi HOT-LINE Szkolenia

Szkolenia doskonalenie Systemów Zarządzania Jakością, Środowsiekim i Bezpieczeństwem

Szkolenia Zamknięte - 1dniowe organizowane dla grupy pracowników Waszej Firmy. Szkoleniowcy są wybrani spośród najlepszych konsultantów - praktyków oraz Auditorów i wykładowców poznańskich uczelni co gwarantuje Państwu satysfakcję i udane szkolenie.

Zarządzanie Środowiskiem

  • Ś1- Wymagania normy ISO 14001:2004
  • Ś2- Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskiem

Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy

  • B1-Wymagania normy PN-N 18001:2004 i wymagania OHSAS 18001
  • B2- Auditor Wewnętrzny SZBHP PN –N /OHSAS 18001
  • B3- Ocena ryzyka zawodowego 18002:2011

Zarządzanie jakością

  • J1-Wymagania normy PN-EN ISO 9001:20018
  • J2-Podejście procesowe i zarządzanie procesami w Systemie Zarządzania Jakością
  • J3-Poprawa skuteczności funkcjonowania procesów w SZJ
  • J4-Procesy związane z klientem, proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta wg ISO 9001:2008
  • J5- Określanie potrzeb i ocena zadowolenia klienta
  • J6- Rola i zadania pracowników w utrzymaniu skutecznego SZJ
  • J7- Wymagania normy PN-EN ISO 19011 w praktyce Auditora wewnętrznego
  • J8- Doskonalenie umiejętności auditowania w Systemie Zarządzania Jakością
  • J9- Metodyka prowadzenia wewnętrznych auditów procesów
  • J0-Doskonalenie skuteczności czynności zarządczych w procesowym zarządzaniu jakością
  • J11-Praktyka ciągłego doskonalenia funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością
  • J12- Wymagania normy ISO 9004 - wytyczne doskonalenia funkcjonowania
  • J13-Obszary analizy i pomiarów, wizualizacja danych, narzędzia i techniki doskonalenia
  • J14 -Narzędzia i techniki doskonalenia
  • J15- Rola pracowników i ich zadania w utrzymaniu i doskonaleniu SZJ

Komunikacja interpersonalna

  • K1-Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  • K2-Sztuka prezentacji
  • K3-Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • K4-Budowanie zespołów pracowniczych

Marketing

  • M1-Marketing w praktyce
  • M2-Budowa Planu Marketingowego
  • M3-Badanie i ocena zadowolenia klienta
  • M4- Profesjonalna obsługa klienta

Zarządzanie projektem

P1-Zarządzanie projektem

Zarządzanie

  • Z1- Podstawy zarządzania strategicznego
  • Z2-Zarządzanie zmianą
  • Z3-Zarządzanie czasem
  • Z4-System ocen pracowniczych
  • Z5- Badanie zadowolenia pracowników

Szczegółowy plan szkolenia przesyłamy na życzenie, zapraszam do kontaktu.

Copyrights 2015 CDJ | Wykonanie: euforino-strony www!